Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες για τις λαϊκές ανάγκες κι όχι για τα κέρδη του εφοπλιστικού κεφαλαίου ( του Αλέκου Πούλου).

Μπλόκο στο γέρικο πλοίο "ΙΕΡΆΠΕΤΡΑ" της ΑΝΕΚ έστησαν την Παρασκευή 16 του Δεκέμβρη στο λιμάνι του Πειραιά . Μπροστά και πάνω στον καταπέλτη, βροντοφώναξαν "όχι άλλο Σαμίνα" εργατικές λαϊκές οικογένειες από Ικαρία-Φούρνους-Σάμο, έχοντας στο πλευρό τους και τους Ναυτεργάτες των ταξικών σωματίων που το κράτησαν ακινητοποιημένο ως αργά το βράδυ.                                                                  Με μαζικές κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας υποδέχτηκαν το σαπιοκάραβο και στα λιμάνια Ικαρίας,Φούρνων,Σάμου ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Ε.Κ. Σάμου και λαϊκών επιτροπών, καταγγέλλοντας την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.-ΛΑΟΣ, για  τις αποφάσεις που παίρνουν και οδηγούν τον λαό των νησιών μας στην εγκατάλειψη και στην απομόνωση , προκειμένου να διασφαλίσουν τα κέρδη των εφοπλιστών.
Τους κατοίκους των νησιών μας έχει ξεσηκώσει η απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας ν' αποδεχτεί για την εξυπηρέτηση των εφοπλιστικών συμφερόντων την αποδρομολόγηση του σύγχρονου πλοίου "ΜΎΚΟΝΟΣ''  που αντικαθίσταται από το υπερήλικο πλοίο "ΙΕΡΆΠΕΤΡΑ" υποβαθμίζοντας ραγδαία την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και χωρίς μείωση στη τιμή των εισιτηρίων. Μ' αυτό το τρόπο διατράνωσαν την απόφασή τους ν' αγωνιστούν για ασφαλείς, φτηνές, ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, με σύγχρονα πλοία 365 μέρες το χρόνο.                                                                                                                 Ερώτηση για το επίκαιρο θέμα, κατάθεσε ο Γ. Μαρίνος -βουλευτής Ναυτεργάτης Κ.Κ.Ε.-  στον υφυπουργό Ναυτιλίας Άδωνη  Γεωργιάδη.  Ο δεύτερος απάντησε  με το παραλήρημα ότι: " Το αξιόπλοον των πλοίων δεν θα το κρίνει  Κ.Κ.Ε. και  ΠΑΜΕ αλλά η αρμόδια Διεύθυνση Επιθεώρησης  Πλοίων και κάλεσε  Κ.Κ.Ε. και ΠΑΜΕ, να συστήσουν Εταιρία Λαϊκής Βάσης και να διώξουν τους κακούς Εφοπλιστές" εκβιάζοντας ότι αν δεν σταματήσουν οι αγώνες θα σταματήσει και το "ΙΕΡΆΠΕΤΡΑ'' να... πηγαίνει στα νησιά μας! Έλαβε την απάντηση ότι πιστοποιητικά είχαν και το ''ΔΥΣΤΟΣ'' και το "ΑΪΡΟΝ ΑΝΤΟΝΗΣ'' και το "ΣΑΜΙΝΑ''. Η απελευθέρωση της ακτοπλοΐας στερεί πραγματικά απ' τους νησιώτες να έχουν σύγχρονα και με φτηνά εισιτήρια πλοία κι  επίσης χτυπά τους ναυτεργάτες , μειώνοντας μισθούς, καταργώντας ασφαλιστικά καθώς  και  εργατικά δικαιώματα, εντατικοποιώντας τη δουλειά στα καράβια ως τα όρια της ανθρώπινης αντοχής...                                                                
(Σημείωση: Ο Αλέκος, πέρα από ναυτεργάτης συνδικαλιστής, είναι και μέλος του Δ.Σ. της Πανικαριακής Αδελφότητας).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου